De voorbereidingen

1 juli 2017 - Zierikzee, Nederland

Over 2 nachtjes slapen gaan we vertrekken. Om 18.00 vliegen we naar Bangkok, waar we dinsdagochtend aankomen. Het hotel is net geboekt. Hotel Urbana Sathorn. Ben benieuwd! De kinderen logeren nog bij opa en oma, wij kunnen de spullen bij elkaar zoeken. Helaas weer geen Anouk voor mij vandaag, ik kreeg het zo op mijn heupen omdat we nog niet helemaal gepakt zijn, dat ik de kaartjes van CAS aan Annet heb gegeven. Toch weer iemand blij gemaakt....  We hebben er onwijs veel zin in, ook wel spannend zo rondtrekken met de kinderen. We gaan proberen dagelijks een verhaaltje te schrijven, ook de boys zullen hieraan mee doen, de kop is er af, tot snel!  X SAS

1. Annet:
    2 juli 2017
    We vonden t super leuk zo onverwacht naar CAS te kunnen
    Je hebt Sèr en mij zeker blij gemaakt!

Jullie een mega gave Reis gewenst! We gaan jullie reisverhalen zeker lezen
  2. Monica:
    2 juli 2017
    Een hele fijn vakantie ! X
  3. Tina:
    3 juli 2017
    Ik wens jullie en goede rijs veel plezier en magische momenten in Asien! Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. X
  4. Tina:
    En fijne rijs veel plezier en magische momenten in Asien. En wat leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Xx
  5. Ilona:
    3 juli 2017
    Jullie Azië avontuur gaat beginnen!!
    Heeeel veel plezier lieve Delfies!!
    Genieten!!
    X
  6. Hanna en Ad, Pa en ma.:
    3 juli 2017
    Hoi kinderen, vandaag begint het avontuur,alleen de trein. Dat is lang geleden!!!