Bangkok donderdag 6 juli

8 juli 2017 - Bangkok, Thailand

6-juli-2017
Hey, mensen. Dit deel word geschreven door kaya.
Nou, in de ochtend worden Tycho en ik wakker gemaakt door papa en mama. We zijn nog in ons oude tijtridtme dus waren we allebei half wakker en half in slaap. Maar het ontbijt maakte alles goed. Want daarna waren we allebei klaar wakker. Wij gingen vast naar de kamer, en daar gingen we een beetje spelen. Maar na een half uurtje dachten we: hmmm wat duurt dat lang zeg, maar ja we gingen maar gewoon verder, weer een  half uur later: jezus, wat zijn ze toch aan het doen daar beneden. Maar, ja we wachten wel weer. Nou, ja na een uur gingen we maar eens kijken wat ze toch aan het doen waren (voor mij leek het wel 2 uur). Toen we bij papa en mama waren zagen we dat ze wouden kijken naar waar we naar toe konden gaan devolgende dag, maar na een uur kwamen ze tot de conclusie dat we gewoon met de trein en de taxi naar een mooi plaatsje zouden rijden en daar wel iets kunnen vinden. Daarna gingen papa, tych en ik naar de sportzaal. Toen we daarbinnen waren vertelde papa eerst nog een preek over hoe alles werkte, en daarna aan de bak!!!! Eerst ging ik tien minuten op de loopband en daarna op een ding waarmee je je armen kon trainen, en daarna nog iets waarmee je je beenspieren kon trainen. Toen we daarmee klaar waren gingen we ook nog badmintonnen (ik hoop dat ik het goed schrijf) en daarna gingen we naar de slangen farm. Daar houden ze allemaal slangen. Toen we daar naartoe gingen gingen ze alle slangen laten zien. Niet in een kooi maar los. Ze begonnen met niet zomaar een klein giftig slangetje, nee het was de: KONINGS COBRA. (weetje: als je gebeten wordt door een konings cobra ben je binnen 5 minuten dood..... Maar gelukkikg gebeurde er niets. Op het laatst mocht ik een wit met gele boa constrictor om mijn nek, dat vond ik echt super cool.

IMG_0972

Toen kon je ook nog gewoon slangen kijken en ook ergens naar binnen. Maar toen we naar binnen gingen hoorde we een keihard alarm. We moesten eruit omdat ze dachten dat er een slang ontsnapt was!!! Maar blijkbaar deed het alarm het gewoon niet zo goed en was er dus niks aan de hand. Toen konden we gewoon naar binnen. Uiteindelijk ging het bijna sluiten maar tegelijkertijd werden de slangen gevoerd met...... LEVENDE MUIZEN!!!!! Dat was aan de ene kant zielig om te zien, maar aan de andere kant vond ik het ook wel cool om een keertje mee te maken.

IMG_0973

(Tych keek niet mee want hij vondt het veel te zielig). Daarna gingen we terug naar het hotel, en daar gingen we eten, en daarna slapen. .
Dit was het blog stukje van Kaya Delfie.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Monica:
    Hoi, Hoi,
    Leuk geschreven Kaya, wat maken jullie toch allemaal mee he.
    Prachtig hoor , geniet ervan .
    X Monica
  2. Wil:
    hoi kai .
    leuk dat berichtje van jou .nou ik vind het maar eng hoor met die slangen.
    levende muizen tja dat vind tych zielig ik ook hoor .
    groetjes oma
  3. Hanna en Ad, Pa en ma.:
    8 juli 2017
    Oh jee,kaya wat een ervaringen! En dan die slang. Opa krijgt weer de griebels.
  4. Annet:
    8 juli 2017
    Wauw wat een belevenissen zeg!!!

Stoer hoor dat je die Scorpioen hebt opgegeten! Bikkeltje
  5. Blazien:
    9 juli 2017
    Top man!
  6. Sun:
    10 juli 2017
    Wooow kaay vet eng die slang om je nek, stoer dat je dat durft! Kus voor jou en tych
  7. Monique:
    11 juli 2017